Překvapte své zákazníky a partnery praktickými i hezkými reklamními předměty. Dovedou dělat skvělou reklamu
Mnoho společností utrácí nemalé finanční částky za propagaci své značky nebo výrobků, které vyrábí. Přitom dělat mezi veřejností dostatečné povědomí o firmě, výrobcích, je jednoduché, pokud použijete reklamní předměty, jež lidé budou používat. Hodláte si je objednat právě teď? Víte, podle čeho vybírat a na jaké z mnoha z nich vsadit? Možností je spousta.
Využijte nachlazení a počasí
Je podzim, přijde zima. To, co nyní lidé nejvíce upotřebí, jsou bonbony s echinaceou, s eukalyptem, se zázvorem, s mentolem. Vynikající způsob, jak jim nenásilně dát to, co teď uvítají a zároveň budou dělat reklamu mezi kolegy, doma či ve školách.
S nepříznivým počasím jsou spojeny i klasické hygienické kapesníčky. Mnoho klientů trpí rýmou, nachlazením a kapesníky vytahují ze svých kabelek a kapes několikrát denně. Jestliže jezdí MHD do práce, pracují v kanceláři nebo ve větší výrobní hale, chodí na vzdělávací kurzy nebo se věnují koníčkům, dozví se o vás v mnoha druzích prostředí, všimnou si jich lidé mnohého zaměření i vzdělání.
Pro významnější klienty nechte vyrobit deštníky s logem vaší firmy. Dejte je k dispozici i zaměstnancům, kteří jdou v obědové pauze na oběd do restaurací. Je to tah na branku kdykoli bude pršet nebo sněžit.
Reflexní prvky pro děti i dospělé
Na ochranu sebe i svých dětí dbá stále více jedinců. Jsou výborným způsobem, jak lidi nenásilně a viditelně celodenně zvýraznit a podpořit vaši společnost. Reflexní označení se dá použít na kabelky, batohy školáků, ale také jej můžeme vídat na bicyklech, kotnících běžců, nalepené na školních aktovkách, taškách na teplákovku či přezůvky. Navíc zvolíte-li obrázek, který mají lidé rádi v hezké barvě, nemůžete netrefit do černého.
Zkuste lidem dopřát reklamní předměty, které jsou nejen hezké, ale i praktické, a které budou používat. Vaše investice se vám vrátí a také dodáte obyvatelům města nebo kraje, že na ně spolu se svou reklamou myslíte a chcete jejich spokojenější život.